דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להתגרש ולהישאר חברים. אפשרי? 

מאת    [ 24/07/2017 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2896 פעמים ]

גירושין לא חייבים להיות עכורים

את ענייני הגירושין כולנו מכירים בתור נושא די עכור. אף אחד לא אוהב להתגרש וכמובן שבנישואין הציפיות מהעתיד הקרוב והרחוק הן בשמיים אך דברים משתנים, בני הזוג יכולים להשתנות וגם המצב שלהם יכול לא להאיר פנים והגירושין לפעמים הם אפשרות בהחלט אחרונה. הסטטיסטיקה בישראל לא מאירה פנים לזוגות ויותר מעשרה אחוזים מתגרשים. עם זאת, ולמרות כל מה שחושבים, עו"ד מקצועי לדיני משפחה יכול לסייע לתהליך גירושין קל ונעים לשני הצדדים כך שיתקבל הסכם ברור לשניהם וכולם יהיו מרוצים. יש דרך אחרת להסכמי גירושין ולכן הבחירה הראשונית שלכם חשובה מאוד.

להתגרש ולהישאר חברים. אפשרי?


    • ההבנה שיש צורך להתגרש מתקבלת בדרך כלל על ידי שני הצדדים. אמנם צד אחד יכול ליזום את המהלך אך אם לא מדובר בבגידה או באובדן אמינות מוחלט בעקבות אירוע ספציפי, שני הצדדים מבינים שזה הזמן לסיים את החיים המשותפים. פעמים רבות ובעיקר כשיש ילדים, יש ניסיונות חוזרים ונשנים שהגירושין הללו יהיו נעימים אך בעקבות הלהט המשפטי, ליבוי העניין על ידי עורכי הדין שמנסים להוציא תנאים טובים יותר לצד שלהם וכותלי בית המשפט שלא עושים טוב לאף אחד, כל אלו יוצרים תהליך ארוך, מייגע ובעיקר שלילי בין הצדדים.


    • כדי לפתור את הבעיה הזאת ניתן להיעזר בשירותיו של עו"ד מקצועי לדיני משפחה. עורך דין כזה יוכל לגשר בין הצדדים ולהסביר להם בדיוק על התהליך. מספיק שאחד הצדדים מעוניין בפשרה עם הצד השני וכבר יש אפשרות לקבל פרטנר ראוי ולא משנה מה היה המצב האחרון בין בני הזוג.. עו"ד מקצועי לדיני משפחה יודע כיצד להושיב את שני הצדדים יחד ולהסביר להם על התהליך, מה הזכויות שלהם ומה החובות שלהם בכל אחת מהאפשרויות והכי חשוב, במקרה של רכוש משותף ובעיקר ילדים, איך צולחים את התהליך בצורה הטובה ביותר.

על מה חשוב לדון עם עו"ד לדיני משפחה כדי שהתהליך יהיה נעים ושווה?

כשיושבים עם עורך דין לדיני משפחה יש צורך לנסח הסכם גירושין שמתאים לשני הצדדים. כך יימנעו בעיות במהלך הגירושין עצמם ובפירוק התא המשפחתי, כל אחד יידע מה מגיע לו ומה הוא צריך לתת. עו"ד לדיני משפחה יסביר לשני הצדדים את כל מה שהתהליך כולל לגבי הרכוש המשותף והילדים. בכל מה שקשור לרכוש המשותף תהיה חלוקה הוגנת שמדברת על כל המצבים גם כאשר יש עסק משותף ואחד מבני הזוג ממשיך לעבוד בו ולמעשה יכול ליצור נזק.

הסדרי ראייה ותשלומי מזונות כולל שינויים עתידיים

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדבר עליהם הם המשמורת והסדרי הראייה. המשמורת מעניקה את האחריות על הילדים לאחד מהצדדים כך שהוא האחראי עליו באופן כללי והסדרי הראייה הם ההסדרים שנקבעים עם בן הזוג השני מתי הוא רואה אותו ומתי הוא מבלה איתו. עו"ד מקצועי לדיני משפחה יידע לגשר בין הצדדים ולא ליצור אווירה עכורה, להגיע לפשרה כולל בתשלומי המזונות שיכולים להיות גבוהים ולעלות עם העלייה המשכורת ובכל שינוי עתידי כלשהו בסטטוס קוו בעת החתימה על ההסכם.

משרד עורכי דין בירושלים משה פרדס מתמחים בתחום דיני משפחה, דיני מקרקעין, שירותי טוען רבני ועוד. לייעוץ חייגו אלינו: 077-7784688



 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב